Centrale Telefoniczne z opcją VoIP
Jakie są korzyści z central telefonicznych?
- Zmniejszają koszty: połączenia wewnętrzne są bezpłatne, a zewnętrzne tańsze niż standardowe połączenia
- Odbierają i rozdzielają rozmowy przychodzące na wszystkie lub wybrane aparaty telefoniczne
- Przypisują konkretny numer do wybranego aparatu
- Nagrywają rozmowy wraz z odsłuchem on-line
Centrala telefoniczna gwarantuje efektywną obsługę połączeń telefonicznych i wspomaga pracę firmy. Pozwala zaoszczędzić czas osób dzwoniących i zmniejszyć koszty. Każda centrala umożliwia wykonywanie rozmów wewnętrznych bez żadnych kosztów.
Centrale internetowe VoiP to wygodne, funkcjonalne i najtańsze urządzenia do zarządzania połączeniami telefonicznymi wykorzystujące łącza internetowe.
Funkcje centrali VoIP:
-
zaawansowane funkcje przełączania rozmów między liniami
-
możliwość wielokanałowego nagrywania rozmów
-
rozmowy wewnętrzne bez pośrednictwa recepcji
-
bezpłatne oprogramowanie do odsłuchiwania rozmów, billingowania, analizy kosztów i generowania statystyk
-
indywidualne zapowiedzi głosowe na czas nieobecności
Zaawansowane funkcje sprzętowe centrali:
- Funkcja MobilePhone – telefon GSM, telefon bezprzewodowy DECT lub VoIP zachowujący się jak telefon wewnętrzny podłączony do centrali
- możliwość wysyłania wiadomości SMS przez bramkę GSM z aplikacji zainstalowanej na komputerze
- możliwość integracji centrali z oprogramowaniem hotelowym i call-center
- własne, niezależne zasilanie awaryjne
- zdalny dostęp do centrali przez NAT z wykorzystaniem serwera serwisowego
- wbudowane moduły przeciwprzepięciowe zapewniające ochronę przed wyładowaniami atmosferycznymi i in.
-